sobota, 26 stycznia 2013

Kanapka na ciepło ze szpinakiem, fetą i mozzarellą

W takie mroźne dni jak dziś, najchętniej każdy posiłek, od śniadania po kolację, jadłabym na ciepło. Na dzisiejszą przekąskę w ciągu dnia zrobiłam pyszną, sycącą grillowaną kanapkę z chleba tostowego ze szpinakiem, fetą i mozzarellą. Może niektórym wyda się to dziwne ale nie jestem zwolenniczką czosnku w żadnej postaci, więc nie przyprawiam szpinaku w ten sposób. Dodałam łyżeczkę pikantnej przyprawy grillowej, która w zupełności dopełnia smak szpinaku.     



Składniki:
4 kromki chleba tostowego wieloziarnistego
5 szt. "brykietu" szpinaku mrożonego
1/2 kulki mozzarelli
ćwierć kostki sera typu feta 
1 łyżeczka pikantnej przyprawy grillowej ( u mnie Kamis)

Wykonanie:
1. Zamrożony szpinak wyłóż na patelnię i dodaj 3 łyżki wody. Przykryj patelnię pokrywą i na średnim ogniu podgrzewaj szpinak. Po rozmrożeniu dopraw przyprawą i smaż do momentu odparowania wody. 
2. Rozgrzej grilla elektrycznego (równie dobrze sprawdzi się patelnia grillowa, lub zwykła, opiekacz do tostów, czy toster). Konstruujemy kanapkę i opiekamy do roztopienia się sera. Gotowe.

Jemy póki ciepłe!:) 

3 komentarze:

  1. Jak jakoś nie przepadam za szpinakiem to w takiej wersji z chęcią bym zjadła. :>
    Kanapki wyglądają przepysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj w tej postaci:) szpinak dobrze przyprawiony jest pyszny!

      Usuń
  2. Wygląda pyszniasto, na pewno by mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad i napisz co sądzisz na ten temat.
Dziękuję za każdy Wasz komentarz:)